5 powodów, dla których nie należy organizować tego spotkania!

5 powodów, dla których nie należy organizować tego spotkania!

Większość spotkań zazwyczaj kończy się stratą czasu.

Trwają zbyt długo, omawiane są niewłaściwe sprawy, uczestniczą w nich niewłaściwi ludzie, a Ty siedzisz przy stole w sali konferencyjnej i myślisz o tym, co mógłbyś robić zamiast tego.

Jeśli jesteś odpowiedzialny za organizowanie spotkań, oto 5 powodów, dla których powinieneś ich unikać, chyba że jest to absolutnie konieczne.

  1. Większość spotkań przekracza wyznaczony czas, ale nie podejmuje się żadnych istotnych decyzji
  2. Długotrwałe siedzenie w sali konferencyjnej jest niezdrowe. Może zamiast tego spróbuj zorganizować spotkanie w formie spaceru?
  3. O ile spotkanie nie jest pilne, sprawę można zwykle omówić w inny sposób, np. za pomocą grupowej poczty elektronicznej lub czatu.
  4. Większość ludzi nie lubi spotkań - czy chcesz być tym, który organizuje rzeczy, których ludzie nie lubią? Zamiast tego poszukaj alternatywnych rozwiązań
  5. Sesje współpracy są zwykle bardziej produktywne niż spotkania; zwróć uwagę na rozwiązywanie problemów sesje rozwiązywania problemów i burze mózgów.

Czy można dodać jeszcze jakieś inne powody?